luni, 24 octombrie 2011

AS Vointa  -  CS Aerostar 2-2.Un meci in care desi am dominat  si am avut nenumarate ocazii nu am reusit sa invingem.In prima repriza am avut initiativa, am avut doua bare prin Bales care a revenit dupa o operatie la genunchi si a jucat destul de bine avand si bara din min 20,  si o alta bara  consemnata la sutul lui Imbrea Alex din min 30.Pe fondul dominarii noastre la singura actiune a oaspetilor acestia reusesc deschiderea scorului.A doua repriza reusim revenirea si intoarcerea rezultatului prin golurile marcate de Florin Fanu in min 60 cu o frumoasa deviere cu capul, si Mititelu Ovidiu in min 72 cu un sut plasat din marginea careului.Nu am reusit din pacate sa pastram rezultatul oaspetii egaland in min 81 la un contraatac rapid.AS Vointa a jucat cu:portar:Popa, fundas:Bales,Paduraru,Pepelea,Ciobanu, mijlocasi:Imbrea Alex, ,Mititelu O,Anton(min 55 Sandoru)Galita, atacanti:Fanu, Petrica(min82 Mititelu R).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu